تدارک 24 عنوان برنامه از سوی رادیو قرآن در رمضان
کد خبر: 4130681
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
منصور قصری‌زاده بیان کرد:

تدارک 24 عنوان برنامه از سوی رادیو قرآن در رمضان

مدیر رادیو قرآن با حضور در شبکه خبر به تشریح جزئیات ویژه‌برنامه‌های این شبکه رادیویی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در این ماه 24 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

منصور قصری زاده مدیر رادیو قران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، منصور قصری‌زاده، مدیر این شبکه با حضور در شبکه خبر سیما، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و ضمن معرفی برنامه سحر و افطار از بسته‌های ترتیل و برنامه زنده پوشش نمایشگاه قرآن خبرداد.

وی افزود: ویژه‌برنامه سحرگاهی دلارام، ویژه‌برنامه افطار صدای نیایش، ویژه‌برنامه صبحگاهی بهارانه از ساعت ۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه، از جمله این برنامه‌هاست. همچنین ویژه برنامه جشنواره آرمان که با محوریت سوره مبارکه حجرات و با مشارکت شهرداری تهران برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان است. این ویژه‌برنامه از ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

قصری‌زاده با اشاره به اینکه 24 عنوان برنامه از سوی این شبکه رادیویی برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برنامه شهر قرآن از نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ایام برپایی این رویداد از ساعت ۲۰ لغایت ۲۱ پخش خواهد شد.

وی همچنین درخصوص تدارک بسته‌های ترتیل افزود: در چند بخش، پخش ترتیل خواهیم داشت. در بخش اول از ساعت پنج تا شش صبح از حرم مطهر امام رضا(ع) به صورت زنده پخش ترتیل خواهیم داشت. ساعت یک تا دو بامداد نیز پخش ترتیل برنامه‌ریزی شده است.

مدیر رادیو قرآن در ادامه به پخش تلاوت تحدیر نیز اشاره و اظهار کرد: تلاوت تحدیر از لحاظ زمانی کمتر از تلاوت‌های معمولی زمان می‌برد و سریع‌تر است. این نوع تلاوت در دو بخش در جدول پخش قرار گرفته است که از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ و ۱۹:۳۰ تا۲۰ به شنوندگان تقدیم می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی قرآن در بخش پایانی صحبت‌های خود به دیدار جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: از مقام معظم رهبری به دلیل توجه و تفقد به شبکه‌های تلاوت و ترتیل و قرآن تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha