تعامل ائمه جمعه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم مؤثر است
کد خبر: 4128893
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

تعامل ائمه جمعه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم مؤثر است

استاندار گیلان با بیان اینکه همدلی و هم‌افزایی موجود در بین مسئولان در استان منشأ خیرات و برکات بهتر و بیشتر برای توسعه همه جانبه گیلان شده است، گفت: در این میان همراهی ائمه جمعه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گیلان از سوی خادم‌شان در دولت مردمی و انقلابی، بسیار مؤثر بوده است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 27 اسفندماه در هفتمین گردهمایی ائمه جمعه گیلان که با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، با ابرار خرسندی از حضور در بین ائمه جمعه گیلان اظهار کرد: حضور در ائمه جمعه گیلان برای بنده یک افتخار است زیرا همواره مجموعه دولت از رهنمودهای ائمه جمعه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به همراهی خوب ائمه جمعه گیلان با مجموعه دولت مردمی و انقلابی در طول یکسال گذشته، افزود: در طول یک‌سال گذشته ائمه جمعه و در خطبه‌های نماز جمعه همراهی خوبی با دولت مردمی آیت‌الله رئیسی داشتند زیرا که رهنمودهای حضرت آیت‌الله فلاحتی چراغ راه ما مسئولان در گیلان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه همدلی و هم‌افزایی موجود در بین مسئولان در استان منشأ خیرات و برکات بهتر و بیشتر برای توسعه همه جانبه گیلان شده است، گفت: در این میان همراهی ائمه جمعه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گیلان از سوی خادم‌شان در دولت مردمی و انقلابی، بسیار مؤثر بوده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان انتصابات انجام شده در این استان را بر مبنای کارهای کارشناسی دانست و بیان کرد: از زمانی که بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان انتخاب شدم هیچ مدیری از طریق رایزنی معرفی نشده و تمامی انتصابات بر مبنای کارهای کارشناسی بوده است.

عباسی از برخورد جدی با تمامی مدیران متخلف در استان گیلان خبر داد و افزود: با هیچ مدیری در استان گیلان و در تمامی سطوح شوخی نداشته و با مدیرانی از خط قرمز عبور کنند برخورد جدی خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به کنترل سواحل در ایام نوروز و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ایام نوروز به تمامی مدیران اعلام کردیم که فضای فرهنگی و اجتماعی در ماه مبارک رمضان را کنترل کنند زیرا نباید سواحل در استان گیلان نباید به جولانگاه عده‌ای برای سو استفاده مبدل شود.

به گفته استاندار گیلان در بخش کالاهای اساسی و کنترل قیمت کالاهای اساسی دولت اقدامات خوبی داشته است لذا از ائمه جمعه درخواست دارم در تریبون نماز جمعه به این مسئله توجه کرده و به مانند گذشته رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

عباسی با بیان سیاست داخلی و خارجی دولت بر مبنای منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دولت اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است زیرا سیاست داخلی و خارجی دولت بر مبنای منویات مقام معظم رهبری است.

وی بازگشت سراوان‌ به دامان طبیعت را یکی از اقدامات مهم دولت در گیلان و نشان از صادق الوعده بودن دولت دانست و گفت: چهار هکتار از ۶ و نیم هکتار سراوان به دامان طبیعت بازگشته است و پنج میلیارد تومان اعتبار برای کاشت ۸۰ گونه درخت هیرکانی در لندفیل سراوان در نظر گرفته شده است تا این منطقه را به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به شناسایی تمامی راه‌های ورود فاضلاب به تالاب بین‌المللی انزلی و دو رودخانه زرجوب و گوهررود، گفت: تمامی راه‌های ورود فاضلاب به تالاب بین‌المللی انزلی و دو رودخانه زرجوب و گوهر رود شناسایی شده است که با تلاش‌های صورت گرفته برخی از این راه‌های ورود فاضلاب بسته و مابقی به زودی بسته می‌شود.

عباسی ادامه داد: فاضلاب شهری صنعتی رشت که وارد تالاب بین‌المللی انزلی می‌شد تا ۶ ماه آینده به بهره برداری رسید و در فروردین ماه پیمانکار تصفیه خانه رشت انتخاب شده و کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام
captcha