تعهد به مسئولیت از شاخصه‌های سیره نبوی است
کد خبر: 4126809
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

تعهد به مسئولیت از شاخصه‌های سیره نبوی است

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با تأکید بر اینکه تعهد و پایبندی به مسئولیت از شاخصه‌های سیره نبوی است، گفت: باید از دوران مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس امروز، 16 اسفندماه در دیدار با شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از نگاه اعتقادی مدیریت شهری تصریح کرد: لازمه خدمت خوب به مردم از همین نوع نگاه سرچشمه می‌گیرد؛ آنچنان که در سیره نبوی نیز خدمت به مردم از جایگاه بالایی برخوردار بود.

وی با تأکید بر اینکه تعهد و پایبندی به مسئولیت از شاخصه‌های سیره نبوی است، گفت: باید از دوران مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد و مدیریت جهادی را به عنوان الگویی برای فعالیت مدیریت شهری برگزید.

علی‌اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت: با همدلی ایجادشده بین ارکان مدیریت شهری و حفظ وحدت بین شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در موضوعات مختلف شهری هستیم که با مدیریت بودجه، مدیریت قراردادها و پیمانکاران و انجام پروژه‌های متعدد در سطح شهر امید دوچندانی ایجادشده است.

وی به نگاه عدالت محور مدیریت شهری شیراز در محلات و مناطق مختلف شهری و زدودن محرومیت از مناطق کم برخوردار در این دوره شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و سپس افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه مهدویت در شیراز با رویکرد برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد و مناطق اجرا می‌شود.

سلطانی با اشاره به احیای مساجد به‌عنوان رویکردی جدی در مدیریت شهری تصریح کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات عمرانی و فرهنگی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha