مسئولان در حال ریشه‌یابی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند
کد خبر: 4126357
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

مسئولان در حال ریشه‌یابی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند

امام جمعه اردبیل گفت: حرکت ناجوانمردانه مسمومیت دانش‌آموزان در این شرایط حساس و کنونی قابل قبول و اغماض نخواهد بود و مسئولان نیز در حال ریشه‌یابی این مسائل هستند.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۱۵ اسفندماه، در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب در حال حاضر به بدترین موضوع یعنی آیندگان کشور روی آورده و با حرکت ناجوانمردانه مسمومیت دانش‌آموزان را رقم زده‌اند که به همین منظور باید دشمن‌شناسی توسط مردم ما به حد قابل قبول برسد و اجازه فرافکنی به دشمنان بیشتر از این داده نشود.

وی با اشاره به این که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی خدمات علمی و توسعه‌های فرهنگی کشور را نمی‌توانند قبول کنند، بیان کرد: باید برای شکست دشمنان از بلوغ و عظمت نظام اسلامی بهره‌گیری کرد و توسعه فرهنگی و علمی را در کشور به حد اعلی رساند.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: حرکت ناجوانمردانه مسمومیت دانش‌آموزان در این شرایط حساس و کنونی قابل قبول و اغماض نخواهد بود و مسئولان نیز در حال ریشه‌یابی این مسائل هستند که بی‌شک با صبر و سعه صدر باید این موضوع را به نتیجه رسانده و ابعاد آن را مشخص کنیم.

عاملی اظهار کرد: دشمنان در طول یک سال گذشته سعی کرده‌اند تا ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را مورد تهاجم قرار دهند اما همواره بصیرت و ولایتمداری ملت ایران رسیدن به قله‌های پیشرفت و افتخار را هموار کرده و در کشورمان به همت مسئولان اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی تصریح کرد: قدرت و عظمت ملت ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است و جز خواری دشمنان چیزی عاید آنان نمی‌شود که به همین منظور پیشرفت‌های علمی روز به روز گسترش یافته و انتظار می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha