دشمن با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4126313
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
رئیس دانشگاه تبریز:

دشمن با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه تبریز با تأکید بر اینکه با پیروی از مکتب، راه و آرمان‌های شهدا باید ارزش‌های انقلاب را همواره زنده نگه داریم، گفت: امروز دشمن با ترفندهای مختلف و به خصوص با جنگ ترکیبی در صدد تضعیف این انقلاب است که با وحدت و همدلی و پیروی از منویات رهبری می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، روز گذشته، 14 اسفندماه، آیین بزرگداشت مقام شامخ شهدا و گرامیداشت روز جانباز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم و امنیت گفت: انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از اهل بیت(ع) و مکتب حسینی به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و در امتداد آن زمینه و بستر لازم برای نهضت بیداری اسلامی را در منطقه و جهان به‌وجود آورد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شهدا، جانبازان، ایثاگران و خانواده‌های آنان در طول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن و امروز در پیروزی، آرامش، امنیت، اقتدار و شکوفایی همه جانبه کشورمان نقش تعیین کننده‌ای داشته و دارند، تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های آنان از همه چیز گذشتند تا اینکه امروز ملت ایران در اوج عزت و اقتدار زندگی کند.

رئیس دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ما مسئولان، مدیران و دیگر اقشار مختلف مردم باید ادامه دهنده راه و آرمان‌های این شهدا باشیم، یادآور شد: شهدا و خانواده‌های آنان با ایثار، گذشت و فداکاری‌های خود، حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که امروز از آنان به افتخار یاد می‌شود.

نصراله زاده، با تأکید بر اینکه ما با پیروی از مکتب، راه و آرمان‌های این شهدا؛ باید ارزش‌های انقلاب را همواره زنده نگه داریم، اظهار کرد: امروز دشمن با ترفندهای مختلف و به خصوص با جنگ ترکیبی در صدد تضعیف این انقلاب است که با وحدت و همدلی و پیروی از منویات رهبری می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی در خاتمه، ضمن حمایت از تأسیس کانون ایثارگران در دانشگاه گفت: با راه‌اندازی این کانون و با اطلاع از ظرفیت‌ها و همچنین با شناسایی و رصد مشکلات، بهتر می‌توان با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مختلف و با حل مشکلات، حمایت‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام
captcha