بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها برای مقابله با اهداف دشمنان
کد خبر: 4125475
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها برای مقابله با اهداف دشمنان

عابدین خرم با اشاره به تمرکز دشمن بر جنگ روانی علیه جامعه ایران، بر سازمان‌دهی فعالیت‌های رسانه‌ای و بهره‌برداری مؤثر از محتواهای تولید شده به نفع انقلاب و نظام در راستای مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، روز گذشته، 10 اسفندماه، در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به تمرکز دشمن بر جنگ روانی علیه جامعه ایران، بر سازمان‌دهی فعالیت‌های رسانه‌ای و بهره‌برداری مؤثر از محتواهای تولید شده به نفع انقلاب و نظام در راستای مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: امروز در یک جنگ نرم همه‌جانبه با نظام سلطه قرار گرفته‌ایم و ارتش سایبری دشمن با همکاری عوامل داخلی برای تزریق یأس و ناامیدی و تخریب اعتماد ملت به دولت و نظام در سطح وسیع تلاش می‌کنند.

خرم، با اشاره به اینکه همه نیروی خود را بر جنگ روانی علیه ملت ایران متمرکز کرده است، افزود: بی‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام و انقلاب و سیاه‌نمایی تمام‌عیار علیه کشور و مردم در فضای سایبری از رویکردهای دشمنان در این جنگ روانی است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: برای مقابله با این وضعیت، به‌صورت سازمان‌دهی شده عمل نمی‌کنیم و همه ظرفیت‌ها و محتواهای تولیدشده به شکل مؤثر مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز برای نتیجه‌گیری بهتر در این زمینه نیازمند توجه اساسی به محتوا و اولویت ندادن به شکل و ظاهر کارهاست؛ در تاریخ انقلاب نیز هرگاه محتوای خوبی به نفع انقلاب و علیه دشمن تهیه شده، تأثیر خوبی داشته است.

خرم همچنین بر ضرورت مطالبه‌گری درباره کوتاهی‌ها و ضعف‌ها در چارچوب منطقی و پاسخگو کردن مسئولان توسط رسانه‌ها و نظام اطلاع‌رسانی، گفت: باید با روایت‌سازی مجعول نظام سلطه علیه جامعه مقابله کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گام‌های مهم شورای اطلاع‌رسانی استان برای مقابله با تبلیغات وسیع دشمنان، بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای مواجهه درست با رویدادهای پیش رو تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha