یادواره شهدای رسانه بیانگر حقانیت محور مقاومت است + صوت
کد خبر: 4125012
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
دختر شهید محمد منتش:

یادواره شهدای رسانه بیانگر حقانیت محور مقاومت است + صوت

یولا محمدمنتش، دختر شهید فلسطینی گفت: برگزاری رویدادهایی نظیر یادواره شهدای رسانه به جهانیان حقانیت مقاومت را نشان می‌دهد.

یولا منتش، فرزند شهید محمد منتش در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای رسانه، اقدامی استراتژیک محسوب می‌شود، گفت: پیش از هر سخنی باید از جمهوری اسلامی به ویژه بنیاد شهید و صدا و سیما بابت برگزاری شهدای رسانه کمال تشکر کنم که اولین یادواره شهدای رسانه مقاومت را برگزار کردند. این اقدام ایران، دو فایده بسیار مهم دارد. ابتدا اینکه این برنامه فرهنگ ایثار و شهادت را در دنیا اشاعه می‌دهد. نکته دوم اینکه این اقدام باعث می‌شود شهدای مقاومت معرفی شوند.

وی افزود: این برنامه‌ها باعث می‌شوند تا جهانیان به حقانیت جبهه مقاومت پی ببرند زیرا دشمن به واسطه ابزار رسانه سعی می‌کند با تحریفات خود چهره‌ای نادرست از شهدای رسانه ارائه دهد اما وقتی این یادواره به شکل گسترده در معرض دید مردم دنیا قرار گیرد آنها متوجه حقانیت شهدای مقاومت شهدای مقاومت خواهند شد.

محمدمنتش تاکید کرد: مزیتی دیگری که برای این یادآوراره می‌توان برشمرد این است که سخن گفتن درباره شهدای مقاومت باعث می‌شود الگوسازی در جامعه رخ دهد و همین عامل هم می‌تواند جوانان کشورهای مسلمان را با فرهنگ ایثار و شهادت همراه کند. فرهنگ مقاومت اگر در همه کشورهای مسلمان فراگیر شود استکبار نابود خواهد شد.

کد

این فرزند شهید تاکید کرد: توجه به رسانه و حمایت از آن همچنین موجب می شود، دشمن کمتر به تحریف روی آورد زیرا وقتی استکبار بداند رسانه‌های جهان اسلام قوی و با قدرت اخبار را پوشش می‌دهند دیگر به خود اجازه بیان هر نوع دروغی را نمی‌دهد. این ظرفیت در بین مسلمانان به ویژه ایران اسلامی وجود دارد و این یادواره گواه بارز این امر است.

گفتنی است نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت روز گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی، قاضی‌زاده هاشمی، پیمان جبلی و جمعی دیگر از مسئولان داخلی و بین‌المللی به همراه خانواده شهدای رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha