یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4124823
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش در آزادشهر برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه آزادشهر، فرماندار آزادشهر و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان امروز، ۸ اسفندماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش آزادشهر برگزار شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش در آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه آزادشهر، فرماندار آزادشهر، مدیر آموزش و پرورش آزادشهر امروز، 8 اسفندماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش آزادشهر برگزار شد.

فرماندار آزادشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، منطق و هدف آموزش و پرورش را تربیت انسان‌های شایسته، خردمند، متفکر و در تراز انقلاب خواند و افزود: همه ظرفیت‌های شهرستانی برای تحقق ماموریت و رسالت مهم آموزش و پرورش باید به‌کارگیری شود.

فرماندار آزادشهر با بیان‌ اینکه برای کاهش مشکلات و پاسخ دادن به نیازهای آموزش و پرورش در این استان نیاز به همدلی و مشارکت بیشتر اعضای این شورا داریم، افزود: یکی از اهداف شورای آموزش و پرورش استفاده از خردجمعی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای آموزش و پرورش است.

امام جمعه شهرستان آزادشهر نیز تشکیل مجمع نخبگان در شهرستان و به‌ویژه در آموزش و پرورش را در امری مهم تلقی کرد و بر پیگیری احداث خانه معلم در شهرستان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان‌ اینکه با توجه به شرایط امروز جامعه یکی از کارهای اساسی آموزش و پرورش، کاهش آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: باید با موضوع آسیب‌های اجتماعی به شکل درست روبه‌ رو شویم تا تهدیدهای این حوزه را به فرصت تبدیل کنیم.

در ادامه کوهساریان، مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از برگزاری جشن تکلیف برای 1357 نفر از دانش‌آموز کلاس سوم این شهرستان در مصلی آزادشهر خبر داد و گفت: همچنین آمادگی آموزش و پرورش در میزبانی مسافرین نوروزی و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی در تعطیلات نوروزی برای دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی است که در دست اقدام است.

وی گفت: شورای آموزش و پرورش نیاز به مشارکت خانواده‌ها، مدارس و همچنین حضور فعال اعضای آن در ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد. در سایه تلاش همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت است که آموزش و پرورش می‌تواند به موفقیت‌های آموزشی و پرورشی زیادی در قالب مسابقات فرهنگی، ورزشی و جشنواره ها درسطح استانی و کشوری دست پیدا کند.

انتهای پیام
captcha