نماز فصل مشترک همه وصیتنامه‌های شهداست
کد خبر: 4124628
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
مدیرکل بنیاد شهید البرز:

نماز فصل مشترک همه وصیتنامه‌های شهداست

سلیمان رستمیان با اشاره به اهمیت معنوی نماز برای زدودن غبار گناهان گفت: فصل مشترک همه وصیتنامه‌های شهدا نماز است.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، هفتم اسفندماه در نشستی که به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد، نماز را وسیله تقرب بندگان به خداوند دانست و گفت: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است. امام حسین(ع) در روز عاشورا برای زنده نگه‌ داشتن ارزش‌های اسلام همچون نماز و امر به‌ معروف قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می‌دارد و شهدا نیز با تأسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزش‌های اسلام خون خود را هدیه دادند، گفت: فصل مشترک همه وصیتنامه‌های شهدا نماز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشوراست و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف می‌داند و تمام تلاش خود را در این عرصه به‌کار خواهد بست.

در این نشست بین ادارات‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اقامه نماز استان البرز تفاهم‌نامه‌ای در راستای بهره‌برداری از وصیت‌نامه شهدا و استفاده از ظرفیت ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و مدارس برای ترویج وصیت‌نامه شهدا با موضوع نماز به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام
captcha