سپاه خواب را از چشم دشمنان گرفته است
کد خبر: 4124126
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
امام جمعه کرج:

سپاه خواب را از چشم دشمنان گرفته است

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی گفت: سپاه پاسداران امید مظلومان جهان است؛ این نیروی متدین خواب را از چشمان مستکبران گرفته و با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مردم مؤمن و قدرشناس ایران تا نابودی استکبار و نظام سلطه به راه خود ادامه خواهد داد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، پنجم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در زمان حاضر نهادها هر کدام مشغول کارهای متمرکز و مشخص هستند، اما سپاه فراتر از وظایف خود عمل کرده و نقش سازنده و پررنگی در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه البته دشمنان قسم خورده با این نهاد انقلابی دشمنی می‌کنند که نشانه صلابت سپاه است، افزود: امروز سپاه پاسداران امید مظلومان جهان است؛ این نیروی متدین خواب را از چشمان مستکبران گرفته و با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مردم مؤمن و قدرشناس ایران تا نابودی استکبار و نظام سلطه به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: انتظار می‌رود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به جذب و پرورش جوانان و ارتقای بیشتر توانمندی خود برای حراست از انقلاب و کشور اهتمام بورزد.

حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جهاد در مقابل دشمنان اسلام گفت: تمام ائمه اطهار(ع) در این مسیر هیچ کوتاهی نکردند؛ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با روش جهاد تبیین در مقابل معاویه و یزید عمل کرد. بنا به فرموده آن حضرت سکوت عالمان در مقابل زورگویان تبعات خطرناکی دارد.

امام جمعه کرج گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که علما فارغ از مسئولیت‌های دولتی و امثال آن باید جهاد تبیین داشته باشند؛ جهاد تبیین مردم را دلگرم می‌کند و وظیفه هر یک از ما سنگین است؛ معلمان، اساتید، خطبا و امامان مساجد این سنگر اساسی را جدی بگیرند و در این عرصه وارد میدان عمل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: در این شرایط باید مراقب حیله‌های دشمنان که برای از بین بردن روحیه امیدواری مردم تلاش می‌کنند، بود ضمن آنکه برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام برداشت. دشمنان با فشار حداکثری گمان می‌کنند که تاب‌آوری مردم را می‌شکنند، اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

حسینی‌همدانی گفت: اینکه در حال حاضر قسمتی از ساختارهای اقتصادی کشور خراب است، انکار نمی‌کنیم و در این میان برخی مسئولان در مسیر شبکه‌های معاند قدم برمی‌دارند و از سازش با غرب سخن می‌گویند. مشکل معیشتی را با وجودمان درک می‌کنیم، اما سؤال این است که برخی رسانه‌ها به جای کمک کردن آتش برای دشمن تهیه می‌کنند.

امام جمعه کرج بیان کرد: کسانی که تا دیروز در تنور اغتشاشات می‌دمیدند امروز بازار را ملتهب می‌دارند و فرصت را مناسب دیدند تا از ضعف‌های موجود به نفع خود استفاده کنند. یکی از راه‌های فوری در این شرایط این است که باید بانک مرکزی کنترل عرصه‌های طلا و ارز را داشته باشد که اگر فعال شود برای جامعه مفید است.

انتهای پیام
captcha