دهم اسفند‌؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «عفاف و قرآن»
کد خبر: 4123723
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

دهم اسفند‌؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «عفاف و قرآن»

آخرین مهلت شرکت در سومین مسابقه فرهنگی و قرآنی «عفاف و قرآن» که به همت اداره‌کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، سومین مسابقه فرهنگی و قرآنی «عفاف و قرآن» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره مراکز فرهنگی و علوم قرآنی اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان تا دهم اسفندماه فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند و براساس اعلام مرکز قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران این مسابقه تمدید نخواهد شد.

این مسابقه با مشارکت مشاور زنان ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ صورت مجازی و ویژه عموم علاقه‌مندان برپا می‌شود. 

قرعه‌کشی این مسابقات نیز پانزدهم اسفند‌ماه و نتایج آن هفدهم اسفندماه از سوی اداره مراکز فرهنگی و علوم قرآنی اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات اعلام می‌شود.

در این مسابقه به ۳۲ نفر منتخب و به هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هدیه نقدی تعلق می‌گیرد. پس از قرعه‌کشی، نتایج در سایت «نویدشاهد» اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای شرکت در سومین مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» کلیک کنید

انتهای پیام
captcha