ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان هدف اصلی یادواره خانگی است
کد خبر: 4123654
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان هدف اصلی یادواره خانگی است

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اردبیل گفت: یادواره خانگی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و آشنایی نسل امروز با فداکاری و ایثار شهیدان در دوران دفاع مقدس است.

یادواره خانگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مریم نخست، مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اردبیل، دوم اسفندماه، در آئین سالگرد شهادت شهید «مقصود نخست» در آبی‌بیگلو اظهار کرد: حضور همسنگران آن شهید بزرگوار و روایتگری وقایع دوران دفاع مقدس و چگونگی شهادت آن شهید بخشی از این خاطره گویی بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

وی افزود: جزخوانی قرآن کریم و هدیه این جزخوانی به روح پرفتوح مقام شهدا از دیگر بخش‌های معنوی این مراسم بود و این یادواره خانگی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و آشنایی نسل امروز با فداکاری و ایثار شهیدان در دوران دفاع مقدس است تا بتوانیم مروج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اردبیل افزود: جهاد شهادت و ایثار همچنان در جامعه جاری است و نوجوانان و جوانان بدانند که در این جنگ فرهنگی باید با سلاح رسانه در برابر دروغ پردازی معاندین ایستاد.

نخست ادامه داد: در پایان این مراسم معنوی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهر آبی بیگلو تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha