شاهد رشد و شکوفایی در تمامی عرصه‌های کشور هستیم
کد خبر: 4122902
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
آیت‌الله عاملی:

شاهد رشد و شکوفایی در تمامی عرصه‌های کشور هستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون در تمامی عرصه‌ها به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا شاهد رشد و شکوفایی هستیم و این راه تا شکست کامل دشمنان ادامه خواهد داشت.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۲۹ بهمن‌ماه، در مراسم یادواره شهدای شهرستان نیر اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح بوده و بی‌شک شهدا زنده‌اند و بر اعمال و رفتار ما نظاره‌گرند.

عاملی با قدردانی از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از میهنمان افزود: ارتش با نثار شهدا بر حفظ و کیان کشور قوام و دوام بخشید و اکنون نیز با قدرت و صلابت در آبهای بین‌المللی شاهد حفظ و حراست از کشورمان است.

امام جمعه اردبیل با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب نمی‌توانند قدرت کشورمان را تحمل کنند، اظهار کرد: ریشه انقلاب ما به قرآن و ائمه اطهار بر می‌گردد و هیچگاه شکست نخواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا اکنون در تمامی عرصه ها شاهد رشد و شکوفایی هستیم و این راه تا شکست کامل دشمنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اردبیل اهانت اخیر غربی‌ها را نشان از خالی بودن دست آنها و نداشتن برهان کافی دانست و بیان کرد: سومین طایفه‌ای که به فحش و ناسزا روی می‌آورند آنهایی هستند که همواره از اقدامات دیگران عصبانی بوده و همواره راه عصیان را در پیش می‌گیرند که چنین انسان‌هایی سفها و کم عقل‌ها هستند.

سرهنگ همتی فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش در سراب هم با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستان و مردم در برگزاری این یادواره از برگزاری یادوارهای مختلف در سراسر استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha