سفر راهیان‌ نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با جلوه‌های عملی ایثار است
کد خبر: 4123306
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

سفر راهیان‌ نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با جلوه‌های عملی ایثار است

فرماندار شهرستان رشت گفت: سفر راهیان‌ نور و بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی و صحنه‌های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری است.

حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، اول اسفندماه در جلسه برنامه‌ریزی اعزام کاروان راهیان‌ نور و بزرگداشت اعیاد شعبانیه که با حضور بخشداران، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و نیز فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایران مقتدر برآمده از میادین ایثار و شهادت و حاصل پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب است لذا نسبت به برگزاری مردمی و محله محور اعیاد شعبانیه تاکید می‌شود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ملی، انقلابی و اسلامی مانند حماسه امیدآفرین و دشمن‌شکن 22 بهمن‌ماه امسال، نشان می‌دهد که مردم متدین و ولایتمدار ایران، این انقلاب را زمینه ساز ظهور دانسته و خود را مکلف به دفاع از آن می‌دانند لذا ضروری است تا اعیاد شعبانیه و مراحل اعزام کاروان‌های راهیان‌نور امسال با مشارکت مردم از تمام سنین و اقشار، با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته اجرا شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حرکت کاروان‌های راهیان‌نور و در پیش بودن روز پاسدار، روز جانباز و میلاد با سعادت امام سجاد(ع) تبیین‌گر بزرگ نهضت عاشورا در ماه شعبان، گفت: شعبان، ماه شهادت و تبیین، انتظار و همچنین مناسب‌ترین زمان برای عمل به جهاد تبیین است.

امام‌پناهی انتظار و انقلاب اسلامی را مفاهیمی بهم پیوسته برشمرد و بیان کرد: سفر راهیان‌ نور و بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی و صحنه‌های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری است.

انتهای پیام
captcha