مردم گیلان همواره مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند
کد خبر: 4123111
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

مردم گیلان همواره مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند

فرمانده انتظامی گیلان گفت: گیلان دارای مردان و زنانی غیور و ولایتمدار و شهید پرور است که همواره مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، سربازانی از این خطه سرسبز پرورش یافتند که در دوره‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، تاریخ این مرز و بوم مبارزات روحانی شهید میرزا کوچک را همچنان به‌خاطر دارد.

سردار ملکی فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان امروز ۳۰ بهمن ماه رمضان یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی استان که با حضور رئیس پلیس کشور در مصلی رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای فرمانده کل قوا، اظهار کرد: ۴۴امین سالگرد پیروزی انقلاب و عید مبعث را گرامی می‌داریم و مفتخریم که در چنین ایامی یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی را برگزار می‌کنیم.

وی به اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شهادت مرگ تاجرانه با خداست و فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: از حضور ارزشمند خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار در این مراسم تشکر می‌کنیم.

رئیس پلیس گیلان گفت: گیلان دارای مردان و زنانی غیور و ولایتمدار و شهید پرور است که همواره مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و سربازانی از این خطه سرسبز و شهیدپرور پرورش یافتند که در دوره‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، تاریخ این مرز و بوم مبارزات روحانی شهید میرزا کوچک را همچنان به‌خاطر دارد.

سردار ملکی گفت: گیلان ۸۰۰۰ شهید و ۲۳هزار جانباز و ۲۵۰۰ آزاده در دوران جنگ تحمیلی دارد که سهم نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌های نظام ۴۵۵ شهید، ۸۶۵ جانباز و بیش از ۶۰ جانباز تقدیم کرده است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه انقلابی و بسیجی در کارکنان، ارائه الگوی ارزشی و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظ شهدا را از جمله اهداف برگزاری یادواره 455 شهید انتظامی گیلان عنوان کرد و افزود: گفتمان‌سازی فرهنگ خدمت صادقانه در عرصه نظم و امنیت از دیگر اهداف این یادواره است. کارکنان ما در تمامی عرصه‌ها علاوه بر ماموریت‌های داخی خود از جمله سیل، کرونا، خدمت به زائران اربعین حسینی و... به خدمت پرداخته‌اند. امروز با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که تا پای جان از آرمان‌های نطام اسلامی دفاع میکنیم

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این یادواره ضمن تبریک ایام با بیان اینکه گیلان استانی است که خواستگاه سردار جنگلی و آیت الله بهجت فومنی بوده و خط سرخ شیعه و آل بویه از این خطه سبز ظهور کرده است، اطهار کرد: امسال مردم گیلان در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و بار دیگر با شهدا پیمان بستند و حماسه با شکوه خلق کردند که خالصانه از این حماسه‌سازان تشکر و تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی استان گیلان در ماه‌های اخیر ثابت کردند در برابر دفاع از حقانیت لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند و شبانه روز شاهد ایثار و فداکاری این عزیزان بوده‌ایم، وظیفه خود می‌دانم مجدد عرض تشکر داشته باشم که همواره همراه سایر نیروهای امنیتی در کنار مردم هستند.

عباسی بیان کرد: افتخار می‌کنیم در مسیر شهدا و امام، مردم گیلان خوش درخشیدند و همواره در مسیر ولایت و شهدا و مکتب امام خوب آموختند و در آزمون‌ها سربلند درخشیدند. خانواده معظم شهدا، فضلا، علما و روحانیون مقدمتان را گرامی می‌داریم. بار دیگر با شهدا پیمان می‌بیندیم که تا خون در بدن داریم ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و امانتدار باشیم.

انتهای پیام
captcha