جانبازان مظهر وفاداری به نظام هستند
کد خبر: 4121748
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

جانبازان مظهر وفاداری به نظام هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جانبازان مظهر وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و علاوه بر ایثارگری و فداکاری بی‌نظیر در طول هشت سال دفاع مقدس، در طول سالیان بعد از جنگ نیز بارها وفاداری و پایبندی خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 23 بهمن‌ماه، در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد در اردبیل اظهار کرد: جانبازان مظهر وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و علاوه بر ایثارگری و فداکاری بی‌نظیر در طول هشت سال دفاع مقدس، در طول سالیان بعد از جنگ نیز بارها وفاداری و پایبندی خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند و به نوعی این عزیزان گروه «السّابقون» در حمایت از نظام اسلامی هستند.

نوری جانبازان 70 درصد را جزء اقشار خاصّ جامعه هدف دانست و افزود: جانبازان 70 درصد به دلیل رنج‌هایی که از عوارض جنگ تحمّل می‌کنند، هر لحظه از زندگی‌شان قرین هزاران ثواب اخروی و برکت معنوی است و به نوعی، این عزیزان بیشترین رنج‌ها و زحمات را در مسیر تعالی نظام اسلامی متحمّل شده‌اند و بر مسئولان است که همواره قدردان این جانبازان عزیز و خاصّ باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شهدا را ستاره‌های پرفروغ جامعه اسلامی برشمرد و بیان کرد: این شهدا با نثار جان خود، عزت و افتخار برای کشور ایران به ارمغان آوردند.

وی همچنین با بیان اینکه مادران شهدا با تأسی از حضرت زینب(س) صبورانه در فراق فرزندان شهید خود استقامت و بردباری کردند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور ما به برکت خون شهداء حاصل شده است.

نوری گفت: شهدا در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و جان شیرینشان را در راه خدا و اسلام و دین فدا کردند.

وی افزود: شکوه و صلابت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

گفتنی است؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس قدردانی از صبر و پایداری و نجابت این عزیزان، با اهدای تابلو فرش مزیّن به تصویر جانبازان، از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha