سینما در تبیین آرمان‌های انقلاب پیشگام باشد
کد خبر: 4122219
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲
استاندار لرستان:

سینما در تبیین آرمان‌های انقلاب پیشگام باشد

فرهاد زیویار گفت: سینما ظرفیتی است که به‌خوبی چشم‌اندازها و آرمان‌های انقلاب را به تصویر می‌کشد و در این راه باید پیشگام باشد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه ۲۵ بهمن‌ماه در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم غریب گفت: سینما ظرفیتی است که به‌خوبی چشم‌اندازها و آرمان‌های انقلاب را به تصویر می‌کشد و در این راه باید پیشگام باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف سازمان سینمایی این است که در راه تبیین انقلاب قدمی بردارد و ما هم در این راستا حمایت خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه در فیلم غریب، رشادت‌های شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است، صرف‌نظر از مباحث فنی فیلم، نشان می‌دهد که شهدا چگونه شاخص می‌شوند.

استاندار لرستان فداکاری در اوج را رمز شاخص شدن شهدا برشمرد و با بیان اینکه آن چیزی که شهید بروجردی را برجسته می‌کند از خودگذشتگی و فداکاری برای همنوعان است، تصریح کرد: فیلم غریب کلیت شهیدان را مانند هم نشان می‌دهد به نحوی که علاوه بر شهید بروجردی تصویری از حاج قاسم، شهید همت و شهید زین‌الدین به خوبی نمایان شد.

وی با بیان اینکه ظرفیتی برای ساختن فیلم در کنگره شهدای لرستان پیش‌بینی شده است که آن‌را در دستور کار قرار دادیم، افزود: در این راستا جلسه‌ای را با مسئولان صندوق هنرمندان در محل وزارت ارشاد برگزار کردیم و براساس آن اگر برای ساخت فیلم آورده‌ای داشته باشیم صندوق نیز حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha