ایده‌های خلاقانه در حوزه گردشگری لرستان حمایت می‏‎شوند
کد خبر: 4121802
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

ایده‌های خلاقانه در حوزه گردشگری لرستان حمایت می‏‎شوند

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و استارتاپ‌ها در حوزه گردشگری، گفت: با هدف تسهیل در معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان و خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران اپلیکیشن «لرستان سفر» رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکشن لرستان سفربه گزارش ایکنا از لرستان، عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در آئین رونمایی از اپلیکشن لرستان سفر  که در خرم‎آباد انجام گرفت، گفت: این اپلیکشن با هدف تسهیل در معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان و خدمات‌رسانی بهتر در اختیار همه گردشگران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی استان و پیش‌بینی حضور بسیاری از مسافران نوروزی در استان، گفت: این اپلیکیشن با هدف تسهیل تردد، مکان‌یابی و اقامت مسافران در استان طراحی و رونمایی شد.

حسن‌پور افزود: برای مسافران در بدو ورود به لرستان پیامکی ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی این پیامک فهرست تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خدماتی و تفریحی ارائه و تمام جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، صنایع دستی و آداب و رسوم معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با اشاره به حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و استارتاپ‌ها در حوزه گردشگری، گفت: لرستان طبیعتی بکر، آب و هوای مطبوع و جادبه‌های طبیعی و تاریخی دارد که به تمامی مردم عزیز کشورمان پیشنهاد می‌دهیم که برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود حتماً سری به این استان تاریخی بزنند.

انتهای پیام
captcha