بهره‌برداری از ۲ پروژه علمی، قرآنی خیرساز در خراسان‌‌جنوبی
کد خبر: 4121705
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

بهره‌برداری از ۲ پروژه علمی، قرآنی خیرساز در خراسان‌‌جنوبی

با حضور سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از دو پروژه علمی، آموزشی شهرستان‌های فردوس و سربیشه در استان خراسان جنوبی بهره برداری شد.

بهره‌برداری از ۲ پروژه علمی، قرآنی خیرساز در خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی اربابی، سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، امروز ۲۳ بهمن ماه در سفر یک روزه به خراسان جنوبی و در مراسم بهره برداری از دو پروژه احداثی دارالقرآن باغستان فردوس و مدرسه ۶ کلاسه برکت شهر درح از توابع شهرستان سربیشه به افتتاح ۱۱۰۰ پروژه در سراسر کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس در این ایام اشاره  کرد.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکانات این مدرسه همانند و یا شاید بهتر از مدارس برخی از مناطق تهران باشد، لذا نسبت به نگهداری آن کوشا و تلاش ویژه‌ای در تحصیل و درس خواندن داشته باشند.

محمود چاوشان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم گفت: سهم اعتبارات خیری برای این پروژه‌ها بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.

وی افزود: هم اکنون بالغ بر ۹۵ درصد پروژه‌های علمی آموزشی سطح استان پهناور، کویری و مرزی خراسان جنوبی با مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده که در سال‌های اخیر مورد عنایت خاص خیران قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان کرد: در ایام دهه فجر امسال تعداد ۴۰ پروژه علمی آموزشی با ۱۱۲کلاس دست بهره برداری و همچنین عملیات اجرایی تعداد ۴ پروژه با ۴۲ کلاس درس آغاز شد.

پروژه احداثی دارالقرآن باغستان فردوس با زیربنای ۵۱۱ متر مربع و ۱۵۰ متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر۱۳ میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۶ کلاسه برکت شهر درح نیز با ۵۳۰ متر مربع زیر بنا و ۲۱۰ متر مربع محوطه سازی با اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
captcha