دشمنان انقلاب رسوای افکار عمومی جهان هستند
کد خبر: 4121480
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

دشمنان انقلاب رسوای افکار عمومی جهان هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را نشان از هوشیاری، موقع‌شناسی و ولایت‌مداری ایرانیان و رسوایی دوباره دشمنان انقلاب در مقابل افکار عمومی جهان عنوان کرد.

راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش ایکنا از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن‌را حماسه عظیم و باشکوه خواند که عهد و پیمان خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران را به تصویر کشید.

در متن این بیانیه آمده است: «حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی استان البرز، همراه تمام مردم عزیزایران، در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، آن هم در شرایطی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت‌آمیز و به‌کارگیری شیوه‌های مختلف، تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد ناامنی و اختلاف در کشور عزیزمان دارد نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع‌شناسی و ولایت‌مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکارعمومی جهانیان هستند.

حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که همچنان احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای سرفراز اسلام و انقلاب هستیم و خواهیم بود و میثاق دوباره‌ای با ولایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) بود.

راهپیمایی امروز عظمت این ملت بزرگ را به جهانیان نشان داد و روحیه و انگیزه‌ای مضاعف بر دولتمردان بخشید تا به‌عنوان خادمان ملت، با تمام توان با مدیریت جهادی، خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی دینشان را به این مردم وفادار ادا کنند.

بر خود لازم می‌دانیم، از مردم شریف غیور و ولایتمدار استان البرز به پاس حضور باشکوه، گسترده و بی نظیر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کنیم.»

حماسه‌آفرینی‌ مردم ایران در روز 22 بهمن

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز ضمن قدردانی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بار دیگر صدای گام‌های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار استان البرز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی‌گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

وی افزود: حضور وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس، خصوصا اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان البرز در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت. بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی‌نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه‌آفرینی‌های شما را رقم زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در کنار اقشار مختلف مردم با حضور گسترده و وصف‌ناپذیر خود تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار کردند.

این مسئول تصریح کرد: اصحاب رسانه، معاونت فرهنگی سپاه، سازمان بسیج هنرمندان استان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن علاوه بر پوشش خبری و تصویری کامل این حماسه بزرگ و ایجاد غرفه‌های مختلف فرهنگی هنری، با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای بزرگ تاریخ عزیزمان تجدیدپیمان کرده و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور باشکوه خود کردند و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
captcha