توطئه دشمنان بر اراده ملت ایران اثری ندارد
کد خبر: 4121291
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

توطئه دشمنان بر اراده ملت ایران اثری ندارد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور امروز مردم برگ زرین دیگری در تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی است و به دشمنان ثابت کرد هیچگاه توطئه‌های آنان تاثیر براراده مردم ندارد .

راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش ایکنا از البرز، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان نظرآباد اظهار کرد: حضور پرشور امروز مردم برگ زرین دیگری در تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی است و به دشمنان ثابت کرد هیچگاه توطئه‌های آنان تاثیر براراده مردم ندارد.

وی با اشاره به اینکه استقلال ایران اسلامی در همه عرصه‌های مختلف نشان از مقاومت و ایستادگی آنان برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی است ، افزود: حضور پررنگ هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی ازآن است که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستند و هیچگاه نمی‌گذارد به آن خدشه‌ای وارد شود.

حدادی با بیان اینکه 22 بهمن آغازی برای حرکت‌های نوین دیگر در جهت سازندگی و بالندگی کشور است و باید هرچه بیشتر این روز را پاس داشت، گفت: تا روزی که مسئولان و مردم ما در خط اسلام و مسیر ولایت قدم بردارند هیچ چیزی به این نظام مقدس لطمه نخواهد زد.

 

انتهای پیام
captcha