طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» بر فراز آسمان دارالارشاد
کد خبر: 4121287
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» بر فراز آسمان دارالارشاد

همزمان با سراسر کشور، خیابان‌های دارالارشاد مملو از حضور با اقتدار و طنین انداز فریاد «مرگ بر آمریکا» بر فراز آسمان‌ها شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با سراسر کشور، خیابان‌های دارالارشاد، امروز ۲۲ بهمن‌ماه مملو از حضور با اقتدار و طنین انداز فریاد «مرگ بر آمریکا» بر فراز آسمان‌ها شد و بار دیگر عظمت و شوکت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیده و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا کودکان و خردسال در آغوش والدین در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه شرکت کرده تا بگویند وحدت و همدلی در ایران حرف اول را می‌زند.

مردم ولایتمدار دارالارشاد از ابتدای صبح خود را به خیابانهای شهر رسانده تا باری دیگر حضور حماسی خود را به همگان نشان و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم اردبیل رقم زده شود.

این بار نیز حماسه بزرگی در اردبیل رقم خورد و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اردبیل حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران با حضور حماسی خود خلق کرده و به جهانیان ثابت کردند که وقتی پای عزت و شوکت ایران اسلامی در میان باشد جای هیچ شوخی نیست.

در اردبیل، راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح شروع شد و با تجمع در ایستگاه سرعین، مسیرهای خیابان امام، چهارراه امام خمینی(ره) را طی کرده و تا مصلی اردبیل راهپیمایی خود را به پایان رساندند.

یادآور می‌شود، طی روزهای گذشته نماینده ولی فقیه در اردبیل، استاندار، ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی در سخنرانی‌ها و یا با انتشار بیانیه‌هایی از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده و حضور پرشور مردم را گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha