22 بهمن مظهر عزت و اتحاد ملی است
کد خبر: 4121211
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

22 بهمن مظهر عزت و اتحاد ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را بستر تجلی اتحاد و انسجام ملی خواند و گفت: شرکت در این رویداد انقلابی و‌ ملی بار دیگر خواب دشمنان این مرز و بوم را آشفته خواهد کرد.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، جمعه شب، 21 بهمن ماه، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی فردا همه معادلات استکبار جهانی درباره کشور عزیزمان را بر هم می زند.

وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی فردا با حضور پرشور خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که ذره‌ای از آرمان های نظام و شهدا و عهد و پیمان شان با رهبر معظم انقلاب کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به شکست شرم آور توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته ادامه داد: بدون شک راهپیمایی فردا صفحه دیگری بر کتاب زرین افتخارات ایران اسلامی در مسیر مقابله با استکبار جهانی خواهد افزود.

محمدی گفت: مردم مومن و انقلاب استان آذربایجان شرقی فردا با مشت های گره کرده، جواب دندان شکنی به آمریکای جهانخوار و ایادیش خواهند داد و ثابت خواهند کرد که هیچ قدرتی توان مقابله در برابر باورهای انقلابی و اسلامی آنان را ندارد.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را بستر تجلی اتحاد و انسجام ملی خواند و افزود: شرکت در این رویداد انقلابی و‌ ملی بار دیگر خواب دشمنان این مرز و بوم را آشفته خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را رویدادی ملی با بازتاب جهانی خواند و اضافه کرد: شرکت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی نه تنها نظام و ملت را در مقابل توئیه های دشمنان بیمه می کند، بلکه مایه امیدواری ملت های مسلمان منطقه و‌ محور مقاومت است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم آذربایجان شرقی بر محور اتحاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور شکوه آفرینی داشته باشند و بار دیگر نام این خطه را بر بالای دفتر قطور انقلاب اسلامی حک‌ کنند.

انتهای پیام
captcha