امید دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یأس تبدیل می‌شود
کد خبر: 4121120
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

امید دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یأس تبدیل می‌شود

امام جمعه اهر گفت: امسال همه مردم ایران و به ویژه جوانان غیرتمند کشور با شرکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهند کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهرحجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ۲۲ بهمن روز مهم در تاریخ ایران اسلامی است که باید برای همیشه زنده نگه داشته داشته شود چرا که این روز یادآور روزهای پیروزی و درخشان نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که این ایام‌الله از ۱۲ بهمن روز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور آغاز و به ۲۲ بهمن که از مهمترین روزهاست ختم می شود، در این ۱۰ روز امام راحل توانست پایه های انقلاب را محکم و در ۲۲ بهمن ماه با حضور مردم که قیام حق به باطل دارند بر حکومت ستمشاهی غلبه و پیروز شوند.

حاجی‌زاده ادامه داد: دشمنان اسلام همواره تلاش می‌کنند در ایام دهه فجر و خصوصاً ۲۲ بهمن با ایجاد اتفاقات و توطئه‌های مختلف این روزهای مبارک را برای مردم ایران کمرنگ نشان دهند که این رفتار دشمنان در بحث‌های راهپیمایی‌ها و انتخابات بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که دشمنان از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات در هراس هستند و حضور میلیونی ملت در صحنه‌ها نشان از پایداری، استقامت و استمرار انقلاب می باشد و اینکه این انقلاب در دل ملت جای دارد.

امام جمعه اهر افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با توجه به حوادث اخیر که دشمنان در کشور انجام دادند و ملت عظیم ایران را با فتنه‌ای عجیب روبرو کردند مردم سراسر کشور در داخل و حتی خارج از کشور با حضور حداکثری پیر، جوان، زن و مرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

وی گفت: امسال همه مردم ایران و خصوصاً جوانان غیرتمند کشور که امید دشمنان بودند با شرکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهند کرد و با حضور خود اعلام می دارند که پشت سر رهبر فرزانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ایستاده‌اند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: اینجانب از ملت غیور، غیرتمند و انقلابی منطقه ارسباران که در تمام صحنه ها حضور دارند خصوصا در راهپیمایی ها تقدیر می نمایم و به عنوان یک خادم و خدمتگزار این منطقه توصیه و دعوت می کنم در منطقه ارسباران و خصوصا در شهرستان اهر مردم متدین و انقلابی مثل سابق و بهتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و دشمنان اسلام را برای همیشه نا امید کنند.

انتهای پیام
captcha