۲۰۰ حافظ قرآن در آزادشهر تجلیل شدند
کد خبر: 4121079
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

۲۰۰ حافظ قرآن در آزادشهر تجلیل شدند

همایش تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآن از سوی جامعة‌القرآن و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور امام جمعه آزادشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.

تجلیل از حافظان قرآن در آزادشهر با حضور مسئولین در دانشگاه آزاد آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآن توسط جامعة‌القرآن با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور مسئولان شهرستان روز گذشته، ۲۰ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.

امام جمعه آزادشهر در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: جامعه با قرآن زنده است و به برکت قرآن متحول شده است لذا هرچه ما به قرآن بیشتر اهمیت دهیم و بیشتر با آن انس بگیریم تاثیرات آن در زندگی ما بیشتر و پر رنگ تر می‌شود.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه باید قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در مسیر عمل به اهداف عالیه آن گام برداریم، افزود: دلیل وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه فاصله گرفتن از قرآن و مقید نبودن به نماز است. ما باید فلسفه قرآن و نماز را برای فرزندانمان بازگو کنیم تا شاهد تاثیرات آن در زندگی باشیم.

وی با اشاره نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه بیان کرد: اگر ما بخواهیم مسئولیت دینی و اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنیم، به تعبیر قرآن باید به مأموریت دینی خود عمل کنیم چرا که حامل قرآن هستیم و ناگزیریم فضای جامعه را در مسیر هدایت‌های قرآن قرار دهیم.

همچنین در این مراسم از حُفّاظ قرآن کریم از شهرستان آزادشهر، رامیان و بخش فندرسک تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام
captcha