استقلال‌خواهی دلیل دشمنی‌ استکبار با انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4121071
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

استقلال‌خواهی دلیل دشمنی‌ استکبار با انقلاب اسلامی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و عزت مردم علت اصلی دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی است، چراکه در طی سال‌های اخیر دشمن از این بابت به شدت خشمگین است.

روح الله متفکر آزاد، دنماینده مردم تبریز در مجلسروح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: استقلال و عزت مردم علل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است چراکه در طی سال‌های اخیر دشمن از این بابت به شدت خشمگین است.

وی رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مردم که همیشه پشت سر نظام بودند را عامل اصلی اقتدار انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال در مقابل دشمنان دانست و ادامه داد: در ماه‌های گذشته دشمنان تلاش کردند در جامعه القا کنند که در کشور نابسامانی وجود دارد و نظام را متزلزل نشان دهند که البته موفق نشدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمنان مخابره خواهد کرد که این نوع اقدامات آشوبگرانه هیچ خللی در حمایت مردم از انقلاب و نظام ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: البته حضور مردم به ما نیز به عنوان نماینده مردم این پیام را دارد که مطالبات آن‌ها را رصد و پیگیری کنیم و دولت هم به عنوان دستگاه اجرایی مشکلات مردم را برطرف کند.

متفکر آزاد در پایان خاطرنشان کرد: از علل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی می‌توان دینداری را دانست چراکه اگر کارآمدی این در دنیا اثبات شود، نشان خواهد داد دینداری قابلیت اداره جامعه را دارد.

انتهای پیام
captcha