تصاویری از رقابت قاریان ممتاز جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اسلامشهر
کد خبر: 4119689
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

تصاویری از رقابت قاریان ممتاز جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اسلامشهر

گروه یک مرحله فینال هفدهمین دوره جشنواره مردمی تلاوت مجلسی با حضور منتخبان استان‌ها در اسلامشهر، شهر حافظان قرآن با حضور پرشور جامعه قرآنی، امام‌جمعه شهرستان، مسئولان فرهنگی این شهرستان و جمعی از خانواده شهدا برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله فینال هفدهمین دوره جشنواره مردمی تلاوت مجلسی با حضور منتخبان استان‌ها جمعه شب، ۱۴ بهمن و همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام به طور همزمان در قالب کرسی تلاوت به میزبانی شش منطقه در استان تهران (شش گروه) برپا شد.

گروه اول این شب در مسجد حضرت امام حسین (ع) اسلامشهر که به عنوان شهر حافظان قرآن و پرشورترین شهر قرآنی کشور شناخته می‌شود با حضور پرشور جامعه قرآنی، امام جمعه شهرستان، مسئولان فرهنگی این شهرستان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

در گروه اول که به میزبانی اسلامشهر برپا شد، یونس شاهمرادی، مهدی سعادتی‌کیا، بابک اشرفی، پیمان صدفی، حامد کرملاچعب و محمدحسن حسن‌زاده برای کسب عنوان برترین قاری سال ۱۴۰۱ جمهوری اسلامی و اخذ اعتماد به رأی مردم به رقابت پرداختند که در نهایت یک نفر از این تعداد انتخاب شد.

همچنین گروه دوم این مسابقات همزمان در مسجد امام جعفر صادق(ع) ملارد، گروه سوم در امامزاده پنج تن لویزان، گروه چهارم در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی، گروه پنجم موسسه احسن الحدیث تهران و گروه ششم مسجد حضرت ولیعصر (عج) بلوار ابوذر، حضور یافتند.

در نهایت گروه یک یونس شاهمرادی، گروه دو سیدصادق مسلمی، گروه سه سیدمحمد طا‌هایی، گروه چهارم ابراهیم فلاح تبسم‌چهره، گروه پنجم محمدمهدی کهکشانی، گروه ششم سیدجاسم موسوی این افراد به عنوان مدعیان فجر تلاوت توانستند جواز حضور در مرحله هفتمین فجر و انتخاب برترین قاری سال جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه مردمی را کسب کنند.

این رویداد از دل محافل قرآنی حسینیه صاحب‌الزمانی واقع در تقاطع خیابان‌های مولوی و ولیعصر (عج) آغاز شد و سپس در سراسر کشور به اجرا درآمد.

انتهای پیام
captcha