سمینار حکم حجاب در قرآن در لبنان برگزار شد
کد خبر: 4118936
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

سمینار حکم حجاب در قرآن در لبنان برگزار شد

بانوان مؤسسات سیدة نساء العالمین لبنان سمیناری را با عنوان حکم حجاب در قرآن برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایکنا در لبنان، مؤسسات سیدة نساء العالمین لبنان در منطقه الغازیه در شهرستان صیدا در استان جنوبی لبنان سمیناری را با عنوان «حکم حجاب در قرآن» برگزار کردند.

این مراسم در مجمع امام مهدی(عج) و با همکاری حوزه فرهنگی منطقه جبل عامل دوم (نبطیه و مراکز امام خمینی) برگزار شد و در آن طاهره الموسوی، کارشناس دینی برجسته لبنان سخنانی درباره حکم حجاب در قرآن کریم ایراد کرد.

در این مراسم تعدادی از شخصیت‌های فعال زن از جمله خدیجه سلوم، مسئول نظارت مرکزی در مؤسسات سیدة نساء العالمین و حاجیه نضال الحاج، مسئول مؤسسات در منطقه جبل عامل دوم و مدیران شعب و مدرسان آن و همچنین جمعی از دانشجویان و هیئت‌هایی از گروه‌های بانوان لبنانی برگزار شد.

در این سمینار، موسوی بر مقام زن در نظام جهانی خلقت و مقام حضرت زهرا(س) پرداخت و ایشان را اسوه بانوان جهان معرفی کرد.

او با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره اینکه نقش معلم در جامعه نقش انبیاست، گفت: بانوان معلم و فرهیخته مسئولیت بزرگی دارند و باید با صبر و استقامت، علم خود را با عمل همراه کنند.

موسوی همچنین از باغ‌موزه ملیتا بازدید کرد و سپس توسط رئیس باغ‌موزه و رئیس مؤسسات سیدة نساء العالمین با اعطای لوح یادبود مورد تقدیر قرار گرفت.

مؤسسات سیدة نساء العالمین(س) با برنامه‌های قرآنی که با هدف ایجاد بینشی روشن از علوم اسلامی و ثبات فکری و دینی انجام می‌شود، به پرورش فرهنگی و ایمانی ویژه بانوان و آگاهی و برخورداری از ارزش‌های اسلامی که منجر به کسب تخصص در علوم اسلامی می‌شود، می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha