برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه دهه‌فجر در سمنان
کد خبر: 4118882
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه دهه‌فجر در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه در دهه‌فجر انقلاب در استان خبر داد.

برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه دهه‌فجر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، شب گذشته، 11 بهمن در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در استان ۲۲۷ کمیته فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و فعال است گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه تبیین شود.

وی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.

به گفته خرمیان؛ امسال برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه در دهه‌فجر انقلاب در استان برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه کارگران، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و عامل اصلی توسعه کشور هستند اظهار کرد: مجموعه‌های کارگری در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشتند و نقطه پیشرفت جامعه هستند و برهمین پایه برگزاری جشن کارگری در دهه فجر از جمله برنامه‌های شاخص است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر و شرکت باشکوه آحاد جامعه در این آیین، نشانگر اعتقاد راسخ مردم به حفظ ارزش‌های اعتقادی و انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از پویش توزیع سه هزار پرچم ملی و نصب برسر در خانه‌ها در این دهه خبر داد.

حجت‌الاسلام خرمیان با تأکید بر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور پرشور مردم به انقلاب قدرت و جان دوباره می‌دهد چرا که انقلاب اسلامی امید تمام مستضعفان و ملت‌های آزادی خواه جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی مبانی و راه انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان است.

انتهای پیام
captcha