سنگ‌اندازی‌های دشمنان نشانگر به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4118822
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

سنگ‌اندازی‌های دشمنان نشانگر به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی در امتداد نهضت پیامبران الهی بود، گفت: سنگ‌اندازی‌های دشمنان نیز نشان می‌دهد انقلاب ما به ثمر رسیده است.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شب گذشته، 11 بهمن، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خلیج‌فارس که با حضور شاعران داخلی و خارجی در جزیره ابوموسی برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه در طلیعه فجر انقلاب اسلامی خداوند این توفیق را عنایت کرد که در جنوبی‌ترین نقطه کشور در جمع برادران مسلمان شیعه و سنی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی در امتداد 124 هزار پیامبر و در ختم آن رسول اکرم(ص) و 12 اولیای اسلام بود و به این نهضت ختم شد، افزود: برای جمع شدن در کنار هم و به پاس زنده نگه داشتن زبان فارسی، افراد زیادی زحمت کشیدند تا بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: حکومت جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی و احکام اسلامی بنا شده و امروز انقلاب از سن 40 سالگی و بلوغ عقلی گذشته است و به یک جوان برنای تأثیرگذار و مؤثر در عالم تبدیل شده است. سنگ‌اندازی‌های دشمنان نیز نشان می‌دهد انقلاب ما به ثمر رسیده است.

جهانگیری بیان کرد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی این است که برادران ما از کشورهای مختلف در این سالن به نام جشنواره شعر خلیج‌فارس جمع شده‌اند و هم‌زمان با ایام پیروزی انقلاب به اجرای برنامه پرداخته‌ایم و این پیروزی را جشن گرفته‌ایم.

یادآور می‌شود؛ شاعران بزرگی از کشورهای پاکستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان، سوریه، تاجیکستان، هند و شاعرانی از ایران به خوانش شعرهای خود با مضمون خلیج‌فارس، صلح و دوستی و استعمارستیزی پرداختند.

انتهای پیام
captcha