ضرورت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال
کد خبر: 4118437
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

ضرورت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند تا مشمولان این قانون از مزایای حقوقی آن برای سال آینده بهره مند شوند.

جلسه بررسی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۰ بهمن‌ماه در جلسه بررسی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین اعیاد ماه رجب، اظهار کرد: بهترین سرمایه هر انسانی جان او است که ایثارگران برای دفاع از خاک و دین خود با فداکاری از جان خود مایه گذاشتند.

وی افزود: دشمن طمع تسخیر خاک ایران را در اوایل انقلاب کرد و در شرایطی که هنوز سپاه و بسیج در ابتدای شکل گیری بودند، مردم احساس تکلیف کردند و با لبیک به ندای حضرت امام راحل (ره)به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در این راه از بهترین سرمایه خود که جان است، گذشتند. 

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه بخشی از نیروهای ایثارگر دفاع مقدس در جبهه‌ها به شهادت رسیدند و برخی‌ها نیز جانباز و اسیر شدند و شکنجه‌های بسیاری را تحمل کردند، گفت: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باعث شد تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد، لذا امتیاراتی که قانون برای این افراد مشخص کرده، حق آنهاست و باید به آن قانون عمل شود.

طالبی با اشاره به اینکه امتیاراتی که قانون برای ایثارگران لحاظ کرده در برابر خدمات و رشادت های آنها بسیار اندک است، افزود: قانون امتیازاتی را برای ایثارگران لحاظ کرده که دستگاه های اجرایی در اجرای این قوانین نباید تعلل کنند، چراکه اگر این ها از حق و حقوق قانونی خود باز بمانند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی بیان کرد: بخشی از نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی که قانون استخدامی ایثارگران را شامل می‌شوند، باید اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت آنها هر چه سریعتر صورت گیرد تا این افراد برای حقوق سال آینده دچار ضرر نشوند و از حق و حقوق شان باز نمانند؛ موضوع جامع خدمات رسانی به ایثارگران قانون است و وقتی که قانونی مصوب شد باید اجرایی شود.

انتهای پیام 

انتهای پیام
captcha