تقویت گفتمان انقلاب از اهداف مهم بسیج رسانه است
کد خبر: 4118400
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز:

تقویت گفتمان انقلاب از اهداف مهم بسیج رسانه است

سرهنگ پاسدار سیدمحمدرضا موسوی‌زاده با تأکید بر اینکه تقویت گفتمان انقلاب از اهداف مهم بسیج رسانه است، گفت: شرایط امروز جامعه ایجاب می‌کند که به‌دنبال تحقق جامعه مهدوی باشیم و تولید خبر مؤمنانه را سرلوحه امور قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار سیدمحمدرضا موسوی‌زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه البرزبه گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ پاسدار سیدمحمدرضا موسوی‌زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز، امروز، 10 بهمن‌ماه در آیین پایانی هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد با تأکید بر اینکه بسیج رسانه به‌دنبال مدیریت صحیح محتوای رسانه است، اظهار کرد: شرایط تقویت گفتمان انقلاب به‌عنوان مؤثرترین موضوع در انسجام ملی ایجاب می‌کند که به‌دنبال تحقق جامعه مهدوی باشیم و تولید خبر مؤمنانه را سرلوحه امور قرار دهیم؛ موضوعی که که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید داشته‌اند.

وی‌ تصریح کرد: جامعه ما اسلامی است و اخبار مربوط به این جامعه باید مؤمنانه باشد و بر این اساس رسانه باید نیازها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند و امیدآفرینی کند. بسیج رسانه در تلاش است تا در مسیر گفتمان و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب محکم و استوار حرکت کند؛ آثار این گفتمان انسجام و گذر از فتنه، ایجاد امید در مردم، عزم راسخ در مسئولان برای حرکت به سمت جلو است.

موسوی‌زاده یکی از دستاوردهای بسیج رسانه را تقویت بسیجیان در عرصه موشن‌گرافی، پویانمایی، تصویری، دیداری، تولید محتوا و فیلم بیان کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به ۵۵ درصد از کسانی که جوایز را در جشنواره ابوذر به‌دست آوردند بسیجی بودند و امسال فقط در موشن‌گرافی هر سه رتبه را یک کانون کسب کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار کرد: امسال درصد اصحاب رسانه‌های‌ بسیجی که توانستند برگزیده جشنواره شوند بیشتر از سال‌های گذشته است و اعتقاد داریم که اگر درست حرکت کنیم حزب‌الله هم‌الغالبون است که نگاه ما در رسانه است محقق خواهد شد.

یادآور می‌شود، هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با شعار «البرز قوی» برگزار شد، ۴۱۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و مورد ارزیابی پنج داور قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha