استقبال دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان از بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 4115543
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

استقبال دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان از بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان در این دوره ثبت‌نام کردند.

جشنواره قرآن و عترت دانشگا های علوم پزشکیمحمد احمدی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان درباره استقبال دانشگاهیان از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گفت: تاکنون 500 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گلستان ثبت‌نام کردند.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی‌‌ گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه دی‌ماه زمان برگزاری امتحات ترم دانشگاهیان است، لذا مهلت ثبت‌نام در این جشنواره در بخش آوایی و معارفی و بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری و هنری تا پایان همین ماه تمدید شد.

احمدی با اشاره به اینکه این جشنواره در شش بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در ۵۶ رشته برگزار می‌شود، افزود: بخش آوایی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این جشنواره در ۱۷ رشته شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵، یک و ۳ جزء،‌ اذان، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی، دعاخوانی، مداحی، حفظ سوره ملک، صحیح‌خوانی قرآن، آیین سخنوری و فصیح‌خوانی نماز برگزار می‌شود.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس برنامه زمانی در نظر گرفته شده این دوره از جشنواره در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برپایی مرحله دانشگاهی در بخش آوایی 10 تا 15 بهمن و بخش معارفی و کتبی 27 بهمن به‌صورت متمرکز از طریق وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha