جلسه کمیته حجاب و عفاف دانشگاه لرستان تشکیل شد + عکس
کد خبر: 4115522
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

جلسه کمیته حجاب و عفاف دانشگاه لرستان تشکیل شد + عکس

جلسه کمیته حجاب و عفاف دانشگاه لرستان با تأکید بر نقش تربیتی اساتید و فعالیت اثرگذارتر دانشکده‌ها در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، امروز، 28 دی‌ماه با حضور مسئولان و اعضای این دانشگاه برگزار شد.

کمیته حجاب و عفاف دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه کمیته حجاب و عفاف دانشگاه لرستان با تأکید بر تقویت نقش تربیتی اساتید و فعالیت اثرگذارتر دانشکده‌ها در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف، امروز، 28 دی‌ماه، به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و با حضور حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان، مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست، بر تقویت نقش تربیتی اساتید دانشگاهی در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت و به‌روزرسانی آموزش‌های نیروهای حراست فیزیکی و سرپرستان سراهای دانشجویی(خوابگاه‌ها) در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاف و عفاف، تأکید شد.

همچنین محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha