خیران اردبیلی 29 میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه نوعروسان پرداخت کردند
کد خبر: 4115226
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

خیران اردبیلی 29 میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه نوعروسان پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران 29 میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه نوعروسان به تعداد 250 سری جهیزیه و اهدای آن به نوعروسان پرداخت کرده‌اند.

جهیزیهعلیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: تهیه و توزیع یک هزار و 160 سری جهیزیه در طول 9 ماهه امسال برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد محقق شده و با اقدامات به عمل آمده به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان و استفاده از کالاهای ایرانی هستیم.

وی بیان کرد: خیران 29 میلیارد تومان منابع برای تهیه جهیزیه نوعروسان به تعداد 250 سری جهیزیه و اهدای آن به نوعروسان پرداخت کرده‌اند و در حال حاضر تلاش بر این است که با تهیه و اهدای این جهیزیه بتوانیم زمینه آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بحث استقلال اقتصادی خانوار برای تهیه و توزیع جهیزیه با هدف توسعه اشتغال و فرصت‌های برای خوداشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه باید نسبت به اجرای طرح‌های ارزشمند در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: رسالت مهمی در کمک به خانواده‌های نیازمند وجود دارد که در این زمینه در بحث اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی برای خوداشتغالی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند در حال برنامه‌ریزی‌های اساسی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان با رویکرد خودکفایی اقتصادی درصدد است تا برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام داده و برای بهبود وضعیت استان اقدامات لازم را انجام دهد که این مسئله برای ما جزو اولویت‌های اساسی و مهم بوده و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

انتهای پیام
captcha