از سرگیری رقابت قاریان و حافظان برگزیده کشور در اهواز
کد خبر: 4114274
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

از سرگیری رقابت قاریان و حافظان برگزیده کشور در اهواز

تا دقایقی دیگر، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن با رقابت حافظان کل قرآن در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز آغاز می‌شود.

مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، تا دقایقی دیگر، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن با رقابت حافظان کل قرآن در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز آغاز می‌شود.

از ساعت 15 تا 17 امروز جمعه 23 دی شش حافظ کل قرآن کریم از استان‌های قزوین، تهران، بوشهر، گلستان و گیلان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

پس از آن مسابقات با رقابت برگزیدگان در رشته قرائت تحقیق با حضور شش قاری از یزد، تهران، خراسان رضوی و اصفهان تا ساعت 19 ادامه پیدا می‌کند.

بخش بعدی مسابقات رقابت متسابقان در رشته ترتیل از استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، همدان و تهران است که تا ساعت 20 به طول می‌انجامد. پایان بخش رقابت‌های امروز، در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم با حضور سه حافظ از هرمزگان، اصفهان و بوشهر است.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مسابقات آقایان از ۲۳ تا ۲۷ دی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز و مسابقات بانوان از ۲۴ تا ۲۷ دی در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار می‌شود. در اختتامیه این رویداد که چهارشنبه ۲۸ دی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد، برترین‌‌های این رقابت معرفی می‌شود. ۱۸۷ متسابق از نقاط مختلف کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha