تجمع اعتراض‌آمیز مردم ملایر در پی اهانت نشریه شارلی ابدو برگزار شد
کد خبر: 4113405
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

تجمع اعتراض‌آمیز مردم ملایر در پی اهانت نشریه شارلی ابدو برگزار شد

تجمع اعتراض‌آمیز مردم ملایر در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه و ولایت، امروز، 19 دی‌ماه در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا شمس مبلغ ملایریبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا شمس، یکی از مبلغان و روحانیون شهرستان ملایر، امروز، 19 دی‌ماه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم ملایر در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه و ولایت در مسجد جامع ملایر برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط ملت ایران با مرجعیت و ولایت ارتباطی حقیقی و پدر فرزندی است و کسی نمی‌تواند این پیوند را از هم جدا کند.

وی مقام معظم رهبری را فقیهی حکیم، وارسته و مقتدر در دنیا برشمرد و افزود: ایشان نه تنها رهبر ایران بلکه در بین همه ملت‌های آزاده و مسلمانان رهبر است و وجدان‌های بیدار به سربازی در رکاب این رهبر افتخار می‌کنند.

شمس رهبر معظم انقلاب را پرچم‌دار ظهور امام عصر(عج) برشمرد و گفت: این ملت تصمیم گرفته‌اند بهترین امت بعد از پیامبر(ص) باشند و در مکتب سلیمانی اگر واقعه‌ای اتفاق بیفتد عاشورا به پا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این ملت، ملت امام حسین(ع) است، بیان کرد: ما ملتی هستیم که یکی از شئون عاقبت به‌خیری خود را ارتباط حقیقی با مرجعیت و ولایت فقیه می‌دانیم و این جنگ حق و باطل و جنگ تمدن اسلامی است.

این مبلغ ملایری تأکید کرد: مزدوران و قلم به دستان سخیف بدانند امروز نوچه‌های غرب به این نتیجه رسید‌ه‌اند که باید به ستون خیمه اسلام حمله کنند و میان ملت و ولایت جدایی بیندازند. این نظام چشم شياطين بزرگ را کور کرده و هیمنه شرق و غرب را شکسته است. امروز در کنار ولایت فقیه اعتقاد داریم که خداوند در این جنگ آخرالزمانی ما را تنها نمی‌گذارد و همواره دست عنایت الهی بر سر ما است.

شمس با بیان اینکه حوزه‌های علمیه همیشه جلودار و مظهر ایمان و غیرت دینی در حمایت از ولایت و مرجعیت بوده و امروز نیز حامی ولایت و مرجعیت است، تصریح کرد: امروز یک جنگ تمام عیار ترکیبی و آخرالزمانی بر جهان حاکم است.

وی با گریزی به اغتشاشات اخیر یادآور شد: دشمنان به خیال خام خود می‌خواستند کشور را تجزیه و دچار جنگ داخلی کنند و وقتی پس از پروژه‌های متعدد شکست خورده ناچار شدند به ستون خیمه انقلاب حمله کنند، اما باید بدانند این ستون برای ملت اصل دین است و دشمنان اسلام و انقلاب همیشه شکست خورده‌اند.

انتهای پیام
captcha