بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی
کد خبر: 4113177
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

داره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پی اهانت نشریه موهن شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس مرجعیت دینی و سیاسی ایران، آیت‌الله خامنه‌ای با انتشار بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پی اهانت نشریه موهن شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس مرجعیت دینی و سیاسی ایران، آیت‌الله خامنه‌ای با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام شنیع فرانسه از مسئولان خواست اقدام لازم در این خصوص را بدون اغماض انجام دهند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَ لاَ تَحْسَبَنَ‌ اللَّهَ‌ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ‌ الظَّالِمُونَ‌ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ‌ لِیَوْمٍ‌ تَشْخَصُ‌ فِیهِ‌ الْأَبْصَارُ

و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی‌خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد. ابراهیم/۴۲

 نشریه فکاهی شارلی ابدو فرانسه که بر توهین به مقدسات و شخصیت‌های مذهبی جهان بنا شده و در سابقه خود توهین به پیامبر اکرم، حضرت مریم، رهبر مسیحیان و .... را دارد در اقدامی شنیع و زننده این بار با اهانت به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) قلب ده‌ها میلیون مسلمان را در سراسر جهان جریحه‌دار کرده است.

هم‌زمانی اهانت این نشریه به رهبر معظم انقلاب با اهانت و جسارت نخست وزیر هتاک و سفاک رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان‌گر این است که منشأ همه این اهانت‌ها و جسارت‌ها اسرائیل و حامیان آن می‌باشد.

توهین به نمادهای دینی و مذهبی اقوام، ادیان و مذاهب توسطه مجله موهن شارلی ابدو و نیز اهانت به رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده روحیه نفرت‌طلبی و کینه‌ورزی نژادپرستانه است که در قلب‌ رسانه‌های غربی مدفون شده است و رسانه‌هایی که ماهیت و ویژگی‌ آنها ابتذال اخلاقی و فکری می‌باشد.

بی‌شک این جسارت‌ها و توهین‌ها که با دستور اربابان و جهان خوارن استکباری است، خللی در عزم و اراده ملت ایران و ملت‌های آزاده و مقاوم جهان اسلام و جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی و ادامه مسیر اضمحلال تفکر جهان خوار لیبرالیسیتی وارد نخواهد کرد و ملت‌های جبهه مقاومت بیش از گذشته بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی و حامیان جهان خوار و کودک کش او تلاش خواهند کرد. متاسفانه کسانی در غرب به مسئولیت می‌رسند که هیچ اعتقادی به اخلاق و حد و مرزهای آن ندارند و به بهانه‌های آزادی بیان اقدام به نشر مسائل مستهجن که فقط لایق خود غربی‌هاست می‌کنند و البته این نوع حرکت‌ها نیز نشانگر عجز آنها از مقابله با تفکر ناب و مقاومت اسلامی است و تاریخ استعمار این را به خوبی به نمایش گذاشته است.

در این میان «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه به عنوان اولین مقصر اصلی اینگونه اهانت‌، مسئول پاسخگویی است و باید مسئولین مربوطه از مراجع بین‌المللی پیگیر این اهانت باشند و اقدامات لازم در این زمینه را بدون اغماض انجام دهند.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی»

انتهای پیام
captcha