دشمن با جنگ روایت‌ها، باور و عقاید ملت را هدف گرفته است
کد خبر: 4110750
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

دشمن با جنگ روایت‌ها، باور و عقاید ملت را هدف گرفته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حربه‌های دشمنان در جنگ سخت به سنگ خورده اما آنها دست از رویارویی برنداشته‌اند، گفت: در چنین شرایطی دشمن بوسیله جنگ نرم و جنگ روایت‌ها می‌خواهد ایمان، اعتقادات و باورهای ملت را زیرسوال ببرد.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سیزدهمین همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت که عصر 9 دی‌ماه در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند ملتی را تحمل کند که روی پای خود بایستد و برخلاف رویه جهانی‌سازی حرکت کرده و نوکری آنها را قبول نکند، گفت: استکبار جهانی می‌داند که اگر جمهوری اسلامی به یک الگو برای کشورهای دیگر تبدیل شود در این صورت دیگر اثری از نظام سلطه باقی نمی‌ماند چرا که حیات سلطه‌گر از سلطه‌پذیری ملت‌ها نشأت می‌گیرد.

وی افزود:‌ دشمنان می‌دانند اگر جمهوری اسلامی بماند آرمان‌های آن به ملت‌های دیگر هم سرایت می‌کند و سازوکار نظام سلطه زیر سؤال می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت:‌ ۲۴ درصد از لیدرهای خیابانی از خارج پول دریافت می‌کردند، ضدانقلاب در قالب اردوهای مختلط فرهنگی، تورهای سیاحتی، کوه پیمایی، ایرانگردی و سفرهای خارجی و اردوهای علمی این افراد را ساماندهی کرده بود. طبق آمار یک و نیم درصد از دستگیرشدگان تحت تأثیر جریانات سیاسی بودند و بقیه افراد کاملا آموزش‌دیده وارد عمل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ دی‌ماه یکی از ایام‌الله‌های مهم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: در فتنه ۸۸ مانند فتنه اخیر همه بضاعت دشمن به میدان آمد؛ اراده دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی نظام جمهوری نقطه مشترک هر دوی این فتنه‌ها بوده‌ است.

ذوالنوری گفت: دشمن هم اکنون در قالب جنگ رسانه درصدد پخش شایعه و دروغ علیه مسئولان و جنگ فرهنگی علیه عقاید مردم است.

وی با بیان اینکه حربه‌های دشمنان در جنگ سخت به سنگ خورده اما آنها دست از رویارویی برنداشته‌اند، گفت: در چنین شرایطی دشمن بوسیله جنگ نرم و جنگ روایت‌ها می‌خواهد ایمان، اعتقادات و باورهای ملت را زیرسوال ببرد.

وی با بیان اینکه قاطبه مسئولان دلسوز و مجاهدانه مشغول خدمت هستند، گفت: دشمن نمی‌خواهد ثبات اقتصادی در ایران تثبیت شود ، آنها می‌دانند که ثبات اقتصادی آخرین مرحله از رسیدن ایران به قله است.

 
انتهای پیام
captcha