پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4109707
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» در کردستان اجرا می‌شود

پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در فضای مجازی در استان کردستان نیز اجرا می‌شود.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در کمیته فرهنگی و تبلیغات ویژه استقبال از پیکر مطهر 8 شهید والامقام گمنام دفاع مقدس که با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های و ارگان های فرهنگی استان شامگاه گذشته، چهارم دی‌ماه در مجتمع فجر برگزار شد، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)،‌ سه‌شنبه، ششم دی‌ماه به صورت سراسری در استان کردستان شهرهای سنندج، قروه، بیجار و مریوان نیز از پیکر مطهر 8 شهید والامقام گمنام دفاع مقدس استقبال و تشییع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام در استان کردستان شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و مریوان با حضور مردم این شهرها برگزار می‌شود، افزود: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این 8 شهید گمنام دفاع مقدس در شهر سنندج از میدان آزادی و پیاده‌راه فردوسی خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان بیان کرد: به همین مناسبت معنوی علاوه بر برنامه فرهنگ و تبلیغی، پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» در فضای مجازی و در قالب مسابقه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پویش ملی گفت: پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در فضای مجازی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

دریایی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این شهدای عزیز در شهرهای مذکور خود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه نموده و آثار خود را با هشتگ‌های #خوش_آمدی_قهرمان و #شکوه_ایثار از طریق برنامه کاربردی شاد به نشانی khosh_amadi_ghahreman @ ارسال کنند.

یادآور می‌شود؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پنج اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می‌کند. آثار منتخب در کانال گنجینه دفاع به نشانی njineh_defa@ منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha