اجرای 23 برنامه قرآنی در مؤسسات قرآن و عترت کردستان
کد خبر: 4109119
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

اجرای 23 برنامه قرآنی در مؤسسات قرآن و عترت کردستان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای 23 برنامه قرآنی تا پایان سال جاری در سطح مؤسسات قرآن و عترت کردستان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

کامل گلباغی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مؤسسات قرآن و عترت، یکی از واحدهایی بودند که با وجود اینکه در دوران شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شدند اما در راستای وظیفه و رسالت خود با تحمل تمام سختی‌ها اجازه ندادند که فعالیت و آموزش قرآن با تعطیلی مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا و با توجه به اثرگذاری مؤسسات قرآن و عترت در جامعه، فعالیت‌ها و مأموریت‌هایی به مؤسسات واگذار شد، افزود: یکی از فعالیت‌های ورود مؤسسات قرآنی در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: در این راستا از ابتدای سال و براساس اعلام ایده‌های مؤسسات قرآن و عترت کردستان، برنامه زمانبندی برای اجرای فعالیت‌های آنان در بخش قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری برنامه‌های مختلفی از سوی مؤسسات در سطح استان اجرا شده است، افزود: 23 برنامه قرآنی دیگر تا پایان سال جاری در سطح مؤسسات قرآن و عترت کردستان برگزار خواهد شد.

گلباغی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ازدواج آسان، بزرگداشت مفاخر، دعوت از چهره‌های برجسته قرآنی به استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه طرح حفظ قرآن از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی متنوعی در سطح مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان پیش‌بینی شده است که در این ایام اجرا خواهد شد.

ملیحه سیفی

انتهای پیام
captcha