نشست برنامه‌ریزی همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری» + عکس
کد خبر: 4107814
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

نشست برنامه‌ریزی همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری» + عکس

نشست مقدماتی برنامه‌ریزی همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری با محوریت استان لرستان» با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌های اجرایی لرستان برگزار شد.

نشست برنامه‌ریزی همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری» + عکسبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست مقدماتی برنامه‌ریزی همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری با محوریت استان لرستان» روز شنبه، 26 آذرماه به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌های اجرایی لرستان، در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، در سخنانی بر افزایش همگرایی بین کمیته‌های همایش برای برگزاری هرچه باکیفیت‌تر این همایش ملی تأکید کرد و گفت:  مجوز چاپ مقالات در ISC اخذ شده است.

در این نشست، ویسکرمی، معاون سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در سخنانی، گفت: صنعت گردشگری نیاز به تخصص‌های بین‌رشته‌ای دارد و توقع می‌رود همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در برگزاری این همایش، مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دانشگاه لرستان و بسیج علمی، پژوهشی استان که متولیان اصلی برگزاری همایش هستند، استانداری لرستان و سایر دانشگاه‌ها و ادارات استان نیز در برگزاری این همایش معتبر، مشارکت و همیاری خواهند داشت.

ویسکرمی گردشگری را از جمله ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند استان لرستان دانست که بایستی با برگزاری همایش‌های ملی در سطح کشور، بیش از پیش، معرفی شوند و با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی، زیرساخت‌های گردشگری استان، ارتقاء یابند.

در این نشست، دیدگاه‌های مختلف در راستای فراهم‌سازی مقدمات همایش ملی مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری، بیان شدند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این همایش ملی در اسفندماه امسال برگزار به میزبانی دانشگاه لرستان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha