نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و کانون‌های قرآن میاندورود برگزار شد
کد خبر: 4107308
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و کانون‌های قرآن میاندورود برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و کانون‌های قرآن شهرستان میاندورود، 24 آذرماه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و کانون‌های قرآن میاندورودبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، نشست‌هم اندیشی مدیران مؤسسات و کانون‌های قرآن شهرستان میاندورود، 24 آذرما در دفتر رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در این نشست با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه در مؤسسات قرآنی، گفت: ترویج سیره، سبک زندگی و معارف اهل بیت(ع) به ویژه دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) یکی از مهم‌ترین و اثرگذار ترین فعالیت فرهنگی تبلیغی و ترویجی است و کانون‌های قرآن و مؤسسات قرآنی باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه پژوهش و آموزش‌های کاربردی در قرآن کریم، افزود: میزان اثربخشی فعالیت های قرآنی، فرهنگی و تبلیغی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید در بخش‌های پژوهشی قرآن کریم هم یک نهضت عمومی صورت گیرد که نقش فعالان، مؤسسات و کانون‌های قرآن در این نهضت بسیار حائز اهمیت است.

کاظمیان با اشاره به نزدیک شدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: مهم‌ترین شاخصه زن مسلمان در تاریخ اسلام و در عصر حاضر ، تکامل و تعالی‌بخش خانواده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با بیان اینکه جوامع غربی بدنبال بی‌هویت کردن زنان در جوامع انسانی و اسلامی هستند که قطعاً برای این اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که شخصیت‌های زن مسلمان به ویژه دخت نبی مکرم و معظم اسلام حضرت زهرا(س) و ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان و سبک زندگی شان برای بانوان جامعه اسلامی تبیین شود.

انتهای پیام
captcha