دانشجوی متعهد، پشتوانه ایران مقتدر هستند
کد خبر: 4105172
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

دانشجوی متعهد، پشتوانه ایران مقتدر هستند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دانشجویان با بصیرت خود، شکست سنگین دیگری بر دشمنان اسلام در جنگ شناختی و ترکیبی وارد کرده و پشتوانه ایران مقتدر هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبداله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، ۱۶ آذرماه، در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر به اهمیت گرامیداشت روز دانشجو اشاره و بیان کرد: در میان برگ‌های تاریخ ایران معاصر روزهایی را می‌توان یافت که شکوه حماسه و بیداری را درون خود جای داده و 16 آذرماه 1332 بی شک، یکی از این روزها است.

وی تصریح کرد: امروز و در برهه حساس و حیاتی جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه و دانشجوی مسلمان ضمن حفظ روحیه پرسشگری و مطالبه گری باید در زمره مجاهدان عرصه جهاد تبیین به توجیه و آگاهی بخشی پرداخته و با بازشناسی نقش و سهم خود در پیشبرد اهداف انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خود را آماده تحقق آن سازد.

حجت‌الاسلام حسنی با بیان اینکه امروز نزدیک به هفتاد سال از حماسه بزرگ روز دانشجو می‌گذرد، اظهار کرد: دانشجویان کشور ما همچنان استوار و ثابت قدم، با بصیرت و تعهد خود، شکست سنگین دیگری بر دشمنان اسلام در جنگ شناختی و ترکیبی وارد کرده و پشتوانه ایران مقتدر هستند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، با تأکید بر اینکه در برهه‌های حساس تاریخ معاصر هر گاه عزت و استقلال کشور عزیزمان در معرض تهدید دشمنان بود؛ همان روحیه عزت طلب و مدافع استقلال، کشورمان را از تهدیدات رهانیده است، تصریح کرده است: در جریان مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ۴۴ سال حیات پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مقاطع حساسی تاریخی مانند دفاع مقدس، جهاد علمی، اردوهای جهادی و ... همیشه دانشجوی مسلمان، فهیم و متعهد ایرانی در خط مقدم نقش آفرین بوده است.

حجت‌الاسلام حسنی گفت: ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای دانشجو تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجویی که در حوادث اخیر در راه صیانت از امنیت مردم فداکاری کرده و به شهادت رسیدند این روز بزرگ را به عموم جامعه دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های کشور و به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روز افزون در مسیر دست یابی به رشد و توسعه ایران اسلامی را خواستارم.

انتهای پیام
captcha