دشمن به‌دنبال کاهش تاب‌آوری و ناامیدی ملت است
کد خبر: 4104833
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

دشمن به‌دنبال کاهش تاب‌آوری و ناامیدی ملت است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز دشمن به‌دنبال کاهش تاب‌آوری و ناامید کردن ملت ایران است، گفت: دشمن اعتقاد، اعتماد و امید مردم را هدف قرار داده که برای داشتن ایران قوی و با اقتدار توجه و داشتن این سه مؤلفه ضروری است. 

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، روز گذشته، 14 آذرماه، در نشست هم‌اندیشی پدافند غیرعامل با اساتید دانشگاه تبریز، گفت: حضور و بازدید رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از بخش‌های مختلف مراکز علمی و صنعتی استان و عنایت ویژه‌ای که به استان آذربایجان‌شرقی داشت مایه خیر و برکت بوده و این امر موجب شناخت و مقابله با انواع آسیب‌ها و تهدیدات در استان خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما برای داشتن ایران قوی و با اقتدار در تلاش هستیم، تصریح کرد: برای داشتن کشور قدرتمند باید تولید علم و دانش با توجه به نیاز جامعه باشد، چرا که آن کشور و ملتی که در حوزه تولید علم و فناوری پیشتاز باشد، آن کشور پیشرفته، با اقتدار، قوی و توسعه یافته‌تر است.

خرم، با بیان اینکه باید در دانشگاه‌ها در حوزه‌های علوم انسانی و علوم طبیعی با توجه به دانش روز بیش از اینها تلاش کنیم، تصریح کرد: پیشتازی در حوزه علوم انسانی موجب آرامش جامعه و پیشگامی در حوزه تولید علوم طبیعی موجب آسایش و رفاه جامعه است لذا ضرورت دارد در دانشگاه‌ها بیش از گذشته به دو حوزه توجه ویژه صورت گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ ترکیبی نقاط قوت و پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف را هدف قرار داده است، یادآور شد: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمان علیه ملت ایران باید در حوزه علوم انسانی و تعلیم و تربیت بیش از اینها در دانشگاه‌ها، نهاد خانواده و دیگر دستگاه‌های متولی کار صورت گیرد که به‌نظر می رسد در گذشته به این بخش کم توجهی شده است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن به‌دنبال کاهش تاب‌آوری و ناامید کردن ملت ایران است، گفت: دشمن امروز اعتقاد، اعتماد و امید مردم را هدف قرار داده که برای داشتن ایران قوی و با اقتدار توجه و داشتن این سه مؤلفه ضروری است. دشمن قصد تضعیف توان داخلی و پیشرفت کشورمان در بخش‌های مختلف را دارد که باید مراقب تهدیدهای آن باشیم.

انتهای پیام
captcha