تبلیغ عالمانه دین ضرورت فرهنگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4104468
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

تبلیغ عالمانه دین ضرورت فرهنگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اندیشه ورزی و ارتقای مهارت‌های نوین تبلیغی روحانیون گفت: تبلیغ عالمانه دین ضرورت فرهنگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۳ آذرماه، در همایش روحانیون و خانواده که در محل امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فعالان فرهنگی و تبلیغی همواره نیازمند مهارت افزایی در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دینی هستند و باید در فراگیری راهکارهای نوین تبلیغی تلاش کنند.

وی بهترین مشاوره در تربیت فرزندان و امور خانواده را مشاوره مبتنی بر آموزه‌های اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: مشاوره دینی ویژه خانواده راهکار مؤثر در کسب آرامش روحی، روانی و استحکام خانوادگی بوده و دوری از آموزش‌های اخلاقی و تربیتی خانواده آرامش را از افراد جامعه سلب می‌کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود خانواده را مورد هدف قرار داده و با ایجاد ناامیدی در بین افراد جامعه تکثر نسل و ازدیاد جمعیت را با خطر مواجه کرده و علاوه بر آن عفت و حیا را زیر سوال برده است.

جعفرزاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عصر کنونی به تبلیغ عالمانه دین نیازمند است و رمز موفقیت تبلیغ از خانواده شروع می‌شود لذا روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی باید از خانواده مورد حمایت و پشتیبانی روحی قرار گیرند.

وی بر ضرورت همراهی همسران روحانیون در تبلیغ دینی تاکید کرد و گفت: همسران روحانیون باید در محلات و مساجد در بین بانوان حضور تأثیرگذار داشته و محور جریان تبلیغی در بین بانوان و دختران باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به هراس دشمن از جریان سازی دینی با محوریت روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن علی‌رغم امکانات زیادی که در اختیار دارد، منطق نداشته و دست به توهین به جایگاه روحانیون میزند که این امر نشان از استیصال و درماندگی آنها در مقابل ارزش‌های دینی و انقلاب است.

جعفرزاده با اشاره به تلاش دشمن در عصر حاضر برای گمراه کردن جوانان گفت: امروز هر شخص یک رسانه است و باید در تبیین گری حقایق و بصیرت افزایی در جامعه تلاش کند.

انتهای پیام
captcha