برنامه‌های دهه بصیرت در اردبیل مردمی‌محور برگزار می‌شود
کد خبر: 4108177
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

برنامه‌های دهه بصیرت در اردبیل مردمی‌محور برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت به صورت مردم محور خواهد بود، چرا که سردار سلیمانی متعلق به مردم است.

رضا قاسمیان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ۲۸ آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در اردبیل اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت برنامه‌های اجرایی به صورت مردم محور خواهد بود و با توجه به اینکه سردار سلیمانی متعلق به مردم بوده، بنابراین محوریت برگزاری این برنامه‌ها به این شکل است.

وی بیان کرد: اهمیت به فضاسازی و تولید محتوا و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و همگانی برای تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: میزبانی از 10 شهید گمنام در این ایام پیش از شهادت حضرت زهرا(س) نیز در دستور کار قرار گرفته که در شهرستان‌ها و حوزه‌های مختلف تشییع و تدفین خواهند شد و با توجه به اینکه تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان وظیفه عموم مردم است بنابراین فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه از سوی رسانه‌ها مد نظر باشد.

قاسمیان بیان کرد: تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه عموم مردم است و در این زمینه توجه به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام امری لازم و ضروری است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف مربوطه در این زمینه به کارگیریم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی است.

وی تصریح کرد: تشییع و خاکسپاری شهدای والامقام توفیقی بزرگ برای استان اردبیل است که مردم ولایتمدار استان بار دیگر شانس میزبانی از پیکر مطهر شهدای والامقام را دارند و استان اردبیل حال و هوای شهادت به خود می‌گیرد که به همین منظور انتظار می‌رود تا مسئولان اجرایی آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha