نگاه به مسائل فرهنگی در اردبیل تحول‌یافته باشد
کد خبر: 4102960
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

نگاه به مسائل فرهنگی در اردبیل تحول‌یافته باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نوع نگاه ما به مسائل فرهنگی باید تحول‌یافته و با توصیف صحیح صحنه و در نظر گرفتن شرایط روز جامعه به تبلیغ فرهنگ دینی باشد.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هفتم آذرماه، در همایش روحانیون طرح امین و معلمان پرورشی مدارس که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، در سخنانی بر ضرورت توجه به مهارت‌های ارتباط مؤثر بین مربی و متربی تأکید و اظهار کرد: نوع نگاه ما به مسائل فرهنگی باید تحول‌یافته و با توصیف صحیح صحنه و در نظر گرفتن شرایط روز جامعه به تبلیغ فرهنگ دینی باشد.

وی استدلال محور بودن را ویژگی اصلی نسل امروز جامعه برشمرد و افزود: دانش‌آموزان به دنبال برهان و استدلال بوده و حرف حق را قبول می‌کنند؛ لذا مربیان پرورشی باید در نوع و نحوه ارائه محتوا توجه بالای داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به ابعاد موفقیت در تعلیم‌ و تربیت صحیح اشاره کرد و گفت: تحول در برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری دقیق و اجرای عملیات فرهنگی در بحث تبلیغ در بین نوجوانان و جوانان باید در دستور کار مربیان پرورشی قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

جعفرزاده بر ضرورت تربیت جوانان کنشگر فرهنگی در مدارس تأکید کرد و گفت: روحانیون طرح امین و مربیان پرورشی باید به محتوا محور بودن و مهارت‌افزایی توجه داشته و با روش‌مندی همراه بامحبت، اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی را در مدارس ارتقا بخشند.

انتهای پیام
captcha