یادواره شهدای رسانه آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 4102939
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

یادواره شهدای رسانه آذربایجان غربی برگزار شد

به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای رسانه آذربایجان غربی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

یادواره شهدای رسانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای رسانه، روز گذشته، 6 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این یادواره با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید در بهشت برای برخی افراد جایگاه خاصی در نظر گرفته شده و ارزش والایی دارند که شهدا در زمره همین افراد قرار دارند.

فیاضی افزود: طبق آیات قرآن نباید پنداشت که شهدا مرده هستند بلکه آنها زنده بوده خداوند به آنها مقام بالایی داده است.

وی با بیان اینکه عزت، عظمت و حریت همه ما در دنیا در سایه خون شهدا است، ادامه داد: وقتی امروز شهدا با عظمت یاد می‌شوند چون خداوند متعال به شهدا ارزش قائل شده و خدا معامله‌گر است و اگر امروز با عزت و عظمت در مراحل مختلف با موفقیت به پیش می‌رویم به معنای آن است که شهدا جان داده‌اند تا کارهای فاخر به جلو بروند.

فیاضی گفت: امروز دشمنان در حال شبهه‌افکنی هستند و برای پیش بردن افکار و اندیشه‌های خود دست به هر کاری می‌زنند در حالی که شهدا در مقابل آنها ایستاده و افکار آنها را زیر سؤال می‌برند.

وی با اشاره به اینکه آبروی رسانه‌های معاند با توجه به دروغ پردازی‌های آنها در دو ماه اخیر از بین رفت، بیان کرد: آنها سال‌ها است که به بهانه‌‌های مختلف وارد شده تا اصالت انقلاب اسلامی را مورد خدشه قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان در ماه‌های اخیر پس از اینکه نتوانستند در آذربایجان، کردستان، سیستان، شیراز و بسیاری از نقاط ایران به موفقیت برسند، دست به کشته‌سازی و کشته‌یابی زدند.

وی در پایان تصریح کرد: آمریکا از زمان شکل‌گیری خود، تعداد 244 جنگ علیه کشورهای مختلف دنیا انجام داده و تاکنون جنایتی نبوده که انجام نداده باشد و هم اکنون نیز داعیه دفاع از حقوق بشر را دارد.

انتهای پیام
captcha