آیین اختتامیه مسابقات قرآن نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود
کد خبر: 4100947
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

آیین اختتامیه مسابقات قرآن نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود

آیین اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان و هنرآموزان نهاجا، فردا، 30 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نهاجابه گزارش ایکنا، آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن ویژه دانشجویان و هنرآموزان نیروی هوایی ارتش، دوشنبه، 30 آبان‌ماه، ساعت 8:45 در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور فرماند‌هان و مسئولان ارشد نهاجا، حجت‌الاسلام قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش همراه است با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک از کارشناسان مذهبی و امور قرآنی ادامه پیدا خواهد کرد.

حسن ختام این برنامه تجلیل از برگزیدگان رشته‌ها با لوح سپاس و هدیای نقدی است. برترین‌های این دوره به مرحله نهایی مسابقات قرآن آجا راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد در میدان فتح، بزرگراه فتح قرار داد.

همچنین این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم سطح یک و دو (براساس جزء 25 تفسیر نمونه) از ۲۸ تا 29 آبان‌ماه در حال برگزاری است. 

انتهای پیام
captcha